Informacja
Cena katalogowa 14999 zł Dostępne luty/marzec 2025
Ostatnio przeglądane
Kanał RSS
No RSS feed added
New product
Cena katalogowa 17699 zł
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
GIANT AnyTour X E+ 3 Pyrite Brown
Cena katalogowa 17699 zł
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Nowy silnik SyncDrive Sport ma tryb Smart Assist, który określa potrzebne wsparcie i automatycznie dostosowuje moc wyjściową. Napęd z paskiem węglowym zapewnia czystą i bezobsługową pracę, zwiększając niezawodność w trudnych warunkach terenowych.
Kolorowy wyświetlacz na mostku jest schludnie zintegrowany ze wspornikiem kierownicy. Przewody do wszystkich elementów sterujących kokpitu, w tym hamulców, manetki regulowanej sztycy, manetkę przerzutki, RideControl Ergo 2 i RideDash EVO są wewnętrznie poprowadzone i schowane w ramie, aby zapewnić schludną estetykę.
Niski przekrok ułatwia wsiadanie i zsiadanie oraz zapewnia pewną i wygodną jazdę. Specjalnie zaprojektowane funkcje, w tym zintegrowane mocowanie do przyczepki i tylny bagażnik z interfejsem MIK HD, umożliwiają szybkie i łatwe dostosowanie ładowności i dodanie innych akcesoriów, takich jak torby lub fotelik dziecięcy z bezpiecznym mechanizmem zatrzaskowym.
Jak daleko mogę zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?
Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.
Poniższy pasek przedstawia przybliżony zasięg. Warunki są klasyfikowane jako ekstremalne, dobre i idealne. Ekstremalne warunki zwykle występują podczas jazdy z dużym obciążeniem, silnym przednim wiatrem lub podczas stromych podjazdów.
wariant: Pyrite Brown
silnik: Giant SyncDrive Sport2 75Nm technologia PedalPlus 6-Sensor
moduł sterujący: Giant RideControl Ergo 2 tryb automatyczny SmartAssist 5 trybów wspomagania USB-C (10W)
wyświetlacz: Giant RideDash EVO widoczność pod szerokim kątem 3" kolorowy wyświetlacz LCD nawigacja
akumulator: Giant EnergyPak 625Wh aluminiowa obudowa o najwyższych standardach bezpieczeństwa (EN50604) produkcja CO2 Neutral
ładowarka: Giant EnergyPak 4A Smart Compact 60% w 2:30 godz.
łączność: dostęp do aplikacji Giant RideControl App bezprzewodowe wyświetlacze ANT+ z profilem e-bike (LEV)
rama: aluminium ALUXX SL zintegrowana konstrukcja akumulatora prowadzenie przewodów w sterach mocowanie przyczepki M10 mocowanie nóżki KSA40
widelec: SR Suntour XCR32 ATB LO 27.5" Coil 100 mm
kierownica: Giant Contour GT przewody prowadzone wewnątrz 30° gięcia w tył 31.8 mm
chwyty: Giant Comfort Ergo Microtech Plus Lock-on
wspornik kierownicy: Giant Contour zintegrowany wyświetlacz EVO regulowany
wspornik siodełka: regulowany manetką z amortyzacją 30.9 mm
siodełko: Selle Royal Vivo Ergo Unisex
pedały: platformowe VP E537 Anti-slip
manetki: Shimano Deore 1x10
przerzutka tylna: Shimano Deore 10-rzędowe Shadow+
hamulce: Shimano BR-MT200 hydrauliczne tarcze 180 mm
dźwignie hamulca: Shimano BL-MT200
kaseta / wolnobieg: Shimano CS-M4100 11-46T 10-rzędowa
łańcuch: KMC e.10 Sport zoptymalizowany pod rowery elektryczne
korba: ramiona aluminiowe tarcza stalowa 42T
obręcze: Giant eX25 Tubeless Ready ETRTO = 25-584; aluminium
piasty: Shimano HB-MT200 oś 100x9 mm QR Disc Centerlock [P] Shimano FH-QC400-HM Centerlock [T]
szprychy: stal nierdzewna [P] 32 [T] 32
opony: Schwalbe Smart Sam Plus 57-584 (27.5 x 2.25") DD GreenGuard ADDIX E-50
dodatki: nóżka KSA40
oświetlenie: Giant Recon HL50 50 lux [P] AXA Juno 6-12V E-bike [T]
zabezpieczenie: ABUS Xplus Battery Lock / Abus 5755L XPlus NR
bagażnik: MIK HD z systemem szybkiego montażu akcesoriów
No customer reviews for the moment.
Rower przed wysyłką jest skręcany, regulowany, zostaje aktywowany silnik i bateria oraz dokonujemy przeglądu zerowego.
Rower przed wysyłką jest skręcany, regulowany, zostaje aktywowany silnik i bateria oraz dokonujemy przeglądu zerowego.
Rower przed wysyłką jest skręcany, regulowany, zostaje aktywowany silnik i bateria oraz dokonujemy przeglądu zerowego.
Rower przed wysyłką jest skręcany, regulowany, zostaje aktywowany silnik i bateria oraz dokonujemy przeglądu zerowego.