Zamówiony towar jest dostarczany kupującemu ubezpieczoną przesyłką kurierską. Każda paczka posiada swój unikalny numer listu przewozowego i może być śledzona w systemie firmy kurierskiej DPD

https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

UWAGA! Od 1 stycznia 2020 roku nie będzie możliwe wystawianie faktur VAT dla firm na podstawie paragonu. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT na firmę musisz poinformować nas o tym na etapie składania zamówienia!

Ponadto przesyłki kurierskie ubezpieczone są na pełną wartość, a czas oczekiwania wynosi najczęściej od 24 do 48h liczone od momentu wysłania.

Możliwy jest również odbiór osobisty towaru Punkcie Odbioru Osobistego tj. ul.Wólczynska 308  Warszawa w godzinach Pn-Pt 11-18 Sobota 10 - 14

Upewnij się, czy dany towar jest aktualnie dostępny na magazynie.  Nie gwarantujemy dostępności towaru oferowanego w sklepie internetowym www.rowerybielany.pl w siedzibie sklepu i firmy, ponieważ cały czas rowery są sprzedawane w sklepie stacjonarnym i na bieżąco uzupełniane. Skontaktuj się z nami wcześniej – wystarczy, że zadzwonisz pod numer 515-411-699 i powiesz naszemu konsultantowi, co Cię interesuje!
W celu dokonania rezerwacji towarów należy wybrane produkty dodać do koszyka zamówień, a z listy dotyczącej rodzaju dostawy, wybrać „Odbiór osobisty”. Tak zarezerwowane produkty odbierzesz bezpośrednio w siedzibie sklepu stacjonarnego.

UWAGA: W dużych miastach przesyłki kurierskie dostarczane są zazwyczaj do godziny 16:00. Jeśli w tych godzinach przebywasz w pracy, polecamy podanie adresu miejsca pracy jako adresu dostawy. W przypadku przesyłek kurierskich niezbędnym jest podanie telefonu kontaktowego, tak by kurier miał możliwość ustalenia szczegółów dostawy.

Kupujący winien zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona.
W razie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki podczas transportu, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, zawierający datę i godzinę doręczenia przesyłki, imiona i nazwiska osób sprawdzających zawartość przesyłki, jej zawartość i stan, w jakim dotarła. Protokół ten należy przesłać, bez zbędnej zwłoki, do Sklepu Internetowego. 

Wszystkie zamówienia są wysyłane firmą kurierską na koszt Sklepu Internetowego.