UWAGA! Wysyłka w tym roku tylko do 19.12
Zamówiony towar jest dostarczany kupującemu ubezpieczoną przesyłką kurierską. Każda paczka posiada swój unikalny numer listu przewozowego i może być śledzona w systemie firmy kurierskiej DPD
https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
UWAGA! Od 1 stycznia 2020 roku nie będzie możliwe wystawianie faktur VAT dla firm na podstawie paragonu. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT na firmę musisz poinformować nas o tym na etapie składania zamówienia!
Rowery wysyłamy po przeglądzie zerowym do montażu pozostaje koło pedały oraz dokręcić kierownicę Do 3 miesięcy lub 100-300 km od zakupu należy wykonać przegląd gwarancyjny na własny koszt w serwisie rowerowym .
Ponadto przesyłki kurierskie ubezpieczone są na pełną wartość, a czas oczekiwania wynosi najczęściej od 24 do 48h liczone od momentu wysłania.
Możliwy jest również odbiór osobisty towaru Punkcie Odbioru Osobistego tj. ul.Wólczyńska 308 Warszawa w godzinach Pn-Pt 11-19 Sobota 10 - 15
Upewnij się, czy dany towar jest aktualnie dostępny na magazynie. Nie gwarantujemy dostępności towaru oferowanego w sklepie internetowym www.rowerybielany.pl w siedzibie sklepu i firmy, ponieważ cały czas rowery są sprzedawane w sklepie stacjonarnym i na bieżąco uzupełniane. Skontaktuj się z nami wcześniej – wystarczy, że zadzwonisz pod numer 515-411-699 i powiesz naszemu konsultantowi, co Cię interesuje!
W celu dokonania rezerwacji towarów należy wybrane produkty dodać do koszyka zamówień, a z listy dotyczącej rodzaju dostawy, wybrać „Odbiór osobisty”. Tak zarezerwowane produkty odbierzesz bezpośrednio w siedzibie sklepu stacjonarnego.
UWAGA: W dużych miastach przesyłki kurierskie dostarczane są zazwyczaj do godziny 16:00. Jeśli w tych godzinach przebywasz w pracy, polecamy podanie adresu miejsca pracy jako adresu dostawy. W przypadku przesyłek kurierskich niezbędnym jest podanie telefonu kontaktowego, tak by kurier miał możliwość ustalenia szczegółów dostawy.
Kupujący winien zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona.
W razie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki podczas transportu, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, zawierający datę i godzinę doręczenia przesyłki, imiona i nazwiska osób sprawdzających zawartość przesyłki, jej zawartość i stan, w jakim dotarła. Protokół ten należy przesłać, bez zbędnej zwłoki, do Sklepu Internetowego.
Wszystkie zamówienia są wysyłane firmą kurierską na koszt Sklepu Internetowego.