Lista produktów producenta: CADEX

Stworzone na wyboiste drogi i szutry. Ultralekka konstrukcja, aby zapewnić niezrównane przyspieszenie i prędkość na podjazdach. Specjalnie zaprojektowane koła CADEX AR 35 Disc zapewniają przewagę nad konkurencja na zmiennej nawierzchni. Obręcze mają większą wewnętrzną szerokość zapewniając najwyższą wytrzymałość i gładkie prowadzenie. Innowacyjny bębenek piasty z 60-zębowym systemem Ratchet zapewnia natychmiastową reakcję. Niezwykle gładko toczące się łożyska ceramiczne CADEX pozwalają utrzymywać wysoką prędkość, od startu do mety.

NIEZWYKLE RESPONSYWNE



Nowa, precyzyjnie obrabiana maszynowo piasta jest wyposażona w trwałe, płaskie sprężyny i wyjątkowy 60-zębowy system Ratchet dla natychmiastowej reakcji. Gładko toczące się ceramiczne łożyska dodatkowo poprawiają dynamikę podczas podjazdów, przyspieszania i sprintu. Szprychy z włókna węglowego, wytrzymałe na rozciąganie oraz technologia Dynamic Balanced Lacing wyrównuje napięcie wynikające z siły pedałowania i podnosi sztywność boczną. Najlepszy w swojej klasie stosunek wagi do sztywności zapewnia maksymalne przeniesienie mocy.


SZERSZE JEST LEPSZE



Konstrukcja Hookless oraz 25 mm wewnętrznej szerokości obręczy zapewniają bardziej okrągły, jednolity kształt opony, który zwiększa wsparcie ściany bocznej podczas skręcania i tworzy szerszy, krótszy punkt styczności. Zmniejsza to opory toczenia i poprawia pochłanianie uderzeń, zapewniając płynniejszą jazdę. Większa szerokość wewnętrzna obręczy lepiej współpracuje z oponami o większej objętości (28-45 mm) przeznaczonymi na asfalt i szuter, pozwalając na obniżenie ciśnienia i pewniejsze prowadzenie w ciężkich warunkach.


CADEX



Koła AR 35 otrzymały dwa przełomowe ulepszenia w technologii budowy piast w porównaniu z poprzednią generacją kół CADEX. Tylna piasta R2-C60 jest wyposażona w całkowicie nowy, wyjątkowy 60-zębowy system Ratchet tylnej piasty R-Drive i spłaszczoną sprężynę śrubową. Połączenie powyższych cech sprawia, że piasta jest lekka, wydajna i natychmiast reaguje na naciśnięcie na pedały. Nowa przednia piasta jest również wyposażona w zintegrowaną konstrukcję osi by wyeliminować luzy i zmaksymalizować boczną sztywność.




Więcej
Pokazuje 1 - 2 z 2 elementów