KOŁA CADEX 65 DISC BEZDĘTKOWE Zobacz większe

KOŁA CADEX 65 DISC BEZDĘTKOWE

New product

KOŁA CADEX 65 DISC BEZDĘTKOWE

DISC POWER, AERO SPEED

Koła CADEX 65 Disc zapewnia świetne parametry aerodynamiczne i stabilność przy zmiennym wietrze.
5 399 zł - 7 999 zł

Więcej szczegółów

Ostatnie egzemplarze!

9 398,00 zł brutto

CADEX to rezultat dążenia do tego, co wielu uważało za nieosiągalne. Odkrycie nowego materiału, z którego można wytworzyć znacząco szybsze koła. Siodełko stworzone na nowo, aby pasowało tak, jak żadne inne. Doskonałość opony bezdętkowej, która nawet zawodowców skłoni do porzucenia szytek. To dogłębne badania roweru i rowerzysty w ruchu. CADEX to dążenie do zupełnie nowego poziomu wydajności komponentów rowerowych – i jego osiągnięcie. Nasze dążenie do uzyskania najbardziej wydajnych komponentów rowerowych wspierają solidne podstawy: niezrównana wiedza techniczna, mistrzowskie opanowanie materiałów następnej generacji, inwestycje w zaawansowane procesy produkcyjne oraz gotowość do przekraczania kolejnych granic w badaniach nad rowerami i rowerzystami w ruchu oraz ścisłej współpracy z profesjonalnymi zespołami i sportowcami.

SPECYFIKACJA

Rim Material: Carbon
Rim Type: Hookless Clincher (Tubeless)
Rim Height: 65mm
Rim Outer Width: 26mm
Rim Inner Width: 22.4mm
Front Hub: CADEX Low Friction Hub, Centerlock
Rear Hub: CADEX Low Friction Hub, Ratchet Driver, Centerlock
Freehub Compatibility: SRAM XDR / Shimano HG / Campagnolo
Bearing: Precision Sealed Cartridge
Front Axle: 100x12 TA (not included)
Rear Axle: 142x12 TA (not included)
Spokes (Front): Aero Carbon Spoke
Lacing (Front): DBL, 21H
Spokes (Rear): Aero Carbon Spoke
Lacing (Rear): DBL, 24H
Nipple Type: Alloy
Warranty: 2 year warranty
Incident Replacement: 5 year (registered original owner only)
Weight (Pair): 1501g
WheelSystem Weight Limit: 285 lbs / 129 kg

PRZEWAGA KÓŁ CADEX

Obręcze "Hookless" z włókna węglowego z indywidualnie skalibrowanymi szprychami zawierają sprawdzoną w wyścigach technologię Dynamic Balanced Lacing (DBL) i oferują wyjątkową trwałość i optymalną aerodynamikę przy bardzo niskiej wadze. W połączeniu ze specjalnie zaprojektowanymi piastami, które znacznie zmniejszają tarcie w celu wyeliminowania utraty mocy, koła CADEX 65 oferują świetną wydajność aerodynamiczną z pewną stabilnością przy zmiennym wietrze.

MAKSYMALNY TRANSFER MOCY

Dzięki naszej piaście CADEX Low Friction Hub od samego początku zmniejszyliśmy utratę mocy, a dzięki karbonowym szprychom CADEX zaplecionym przy użyciu technologii Dynamic Balanced Lacing, koło ma doskonałą sztywność, co skutkuje większą wydajnością przełożenia.

ULTRA-LEKKA KONSTRUKCJA

Umieszczamy włókno węglowe tylko tam, gdzie jest to potrzebne, aby stworzyć wyjątkowo solidną konstrukcję, a trwałe i sztywne szprychy z włókna węglowego CADEX zapewniają maksymalną wydajność.

NAJWYŻSZY POZIOM TRAKCJI

Konstrukcja obręczy "Hookless" z szeroką obręczą wewnętrzną i mniejszą masą ogólną poprawia responsywność, przyspieszenie i prowadzenie. Precyzyjnie wzmocniony układ włókien węglowych zapewnia niezrównane rozpraszanie ciepła, a w połączeniu z klockami hamulcowymi CADEX zapewnia doskonałą skuteczność hamowania w każdych warunkach.

OPTYMALNA AERODYNAMIKA

Znaczne zmniejszenie oporu przedniego i bocznego zapewnia, że koła te są niesamowicie szybkie, a jednocześnie pozostają stabilne przy zmiennym wietrze. Dzięki specjalnie zaprojektowanemu aerodynamicznemu kształtowi ultralekkiej karbonowej szprychy CADEX i optymalnemu przejściu przepływu od opony do ściany bocznej obręczy wykonanej w technologii "Hookless", rezultatem jest drastycznie zmniejszone straty aerodynamiczne i maksymalna wydajność.

AERODYNAMICZNE SZPRYCHY

Specjalnie zaprojektowany aerodynamiczny kształt zapewnia doskonałe właściwości aerodynamiczne, doskonałą stabilność przy zmieniającym się wietrze i co najważniejsze - najniższą możliwą wagą.

KONSTRUKCJA TYPU HOOKLESS

Dzięki nieprzerwanej strukturze włókien węglowych, zwiększającej ogólną wytrzymałość, obręcze typu hookless zapewniają optymalny przepływ powietrza z opony na ściankę boczną obręczy, co bezpośrednio przekłada się na zmniejszenie oporów aerodynamicznych w porównaniu ze standardowymi obręczami z haczykami na rancie.

TECHNOLOGIA DBL

Dynamic Balanced Lacing (DBL) zapewnia optymalne naprężenie szprych podczas dynamicznego pedałowania, co skutkuje doskonałą sztywnością i wydajnością przeniesienia napędu.

PIASTY O NISKIM TARCIU

Precyzyjna obróbka elementów eliminuje nadmierne obciążenie łożysk, zmniejszając tarcie w łożyskach i minimalizując opory toczenia.

PRECYZYJNIE WZMOCNIONY KOMPOZYT

Włókna węglowe o wysokiej odporności na rozciąganie i wysokiej jakości żywica sprawiają, że obręcze są mocne w najważniejszych miejscach - górując sztywnością, wygodą jazdy i wytrzymałością przy zachowaniu niskiej wagi.

No customer reviews for the moment.

Napisz opinię