20 rat 0% w dniach 15.11-30.11.25
https://www.giant-bicycles.com/pl/warranty-v2
Niezwykle lekki, nadzwyczajnie wydajny i prowadzi się go jak marzenie. Ten all-rounder to połączenie najlepszego wykonania ramy karbonowej z pełni zintegrowanymi komponentami mającymi wspierać Cię podczas pokonywania trudnych podjazdów, zakrętów oraz zjazdów z dużą prędkością oraz delikatną kontrolą na szosie.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Systemowa optymalizacja
Rama, koła, kokpit i inne części zostały zaprojektowane, opracowane i przetestowane razem, aby działały jako system. Rura sterowa OverDrive Aero powstała w nowym procesie technologicznym i z mostkiem Contact AeroLight i kierownicą Contact stanowi jeden system. Dzięki niemu możliwe było uzyskanie wewnętrzne prowadzenie przewodów. Pozwoliło to, wraz z integracją kapsla sterów i podkładek dystansowych, na uzyskanie bardziej aerodynamicznej, przyjaznej dla użytkownika konfiguracji
MISTRZOWSKA SKUTECZNOŚĆ
Charakteryzujący się lepszym stosunkiem sztywności do masy niż poprzednia generacja, a także nowym kształtem rur aerodynamicznych i mniejszą masą całkowitą, ten bezkompromisowy rower wyścigowy zapewnia niezwykle dynamiczne przyspieszenie i niesamowitą sztywność pedałowania. Rezultatem jest zwycięska skuteczność w ważnych momentach
ZINTEGROWANA AERODYNAMIKA
Wszystkie kształty rur zostały zaprojektowane i opracowane przy użyciu modelowania obliczeniowej dynamiki płynów (CFD) i testów w tunelu aerodynamicznym. Od ściętego kształtu elipsy rur ramy po nową konstrukcję kokpitu i integrację komponentów, wszystko to składa się na bardziej opływowy profil, w porównaniu z poprzednią generacją.
| RAMA: | kompozyt Advanced, flat-mount disc, suport PF86, oś przelotowa 12x142mm |
| WYMIARY: | XS, S, M, M/L, L, XL |
| WIDELEC: | kompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive Aero (D-shaped), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm |
| MAKSYMALNY ROZMIAR OPONY: | 700x33 |
| MANETKI: | SRAM Rival AXS, 2x12 |
| SUPORT: | SRAM DUB, press fit |
| KORBA: | SRAM Rival, 35/48, z pomiarem mocy Giant Power Halo |
| PRZERZUTKA PRZEDNIA: | SRAM Rival AXS |
| PRZERZUTKA TYLNA: | SRAM Rival AXS |
| KASETA / WOLNOBIEG: | SRAM Rival, 12-rzędowa, 10-36 |
| ŁAŃCUCH: | SRAM Rival D1 |
| OBRĘCZE: | Giant SLR 1 40, ETRTO: 22-622, szerokość zewnętrzna: 28mm, hookless, tubeless, karbon |
| PIASTY: | [P] Giant Low Friction, CenterLock, oś przelotowa 12x100mm [T] Giant Low Friction, ratchet 40t, CenterLock, 12x142mm |
| SZPRYCHY: | Sapim CX-Ray, [P] 21, [T] 24, zaplot DBL |
| OPONY: | Giant Gavia Course 0, Race Shield, 170 TPI, tubeless, 700x25c (28mm), zwijane |
| HAMULCE: | SRAM Rival eTap AXS, hydrauliczne, tarcze SRAM PaceLine [P]160mm, [T]140mm |
| DŹWIGNIE HAMULCOWE: | SRAM Rival AXS |
| KIEROWNICA: | Giant Contact SL, flara 11°, reach: 72 mm, drop: 125 mm, aluminium XS:37/40cm, S:37/40cm, M:39/42cm, M/L:39/42cm, L:41/44cm, XL:41/44cm |
| MOSTEK: | Giant Contact SL AeroLight XS:80mm, S:90mm, M:100mm, M/L:110mm, L:110mm, XL:120mm |
| WSPORNIK SIODEŁKA: | Giant Variant, -5/+15mm offset, karbon |
| SIODEŁKO: | Giant Fleet SL, karbonowy szkielet i lekkie stalowe szyny SST 7mm, wypełnienie Rebound Foam + Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, |