
Cena katalogowa 6899 zł
Cena katalogowa 10799 zł
Lekka, carbonowa rama
Rower waży tylko 9,9 kg. Wszystko za sprawą bardzo lekkiego carbonu wykorzystanego do produkcji ramy. Dzięki temu materiałowi charakteryzuje się ona nie tylko niską masą, ale też dobrą sztywnością i efektywną absorpcją mikrodrgań. Przekłada się to na świetną kontrolę nad rowerem, a także większy komfort jazdy po nierównej nawierzchni. Warto zaznaczyć, że z włókna węglowego wykonano również widelec, co dodatkowo poprawia wrażenia z jazdy.
Zaawansowana geometria
Już na pierwszy rzut oka widać, że geometria tego roweru jest nowoczesna. Wzmocnienie przy styku rury górnej z podsiodłową zwiększa wytrzymałość ramy, a odpowiednie kąty ustawienia rur i kierownica typu baranek osadzona na długim mostku umożliwiają dynamiczną jazdę oraz zmianę ułożenia rąk, a tym samym pozycji. Pozwoli to ograniczyć zmęczenie na długich trasach, np. w trakcie bikepackingowych wypraw.
Liczne punkty montażowe
Na poczet atutów roweru R-Raymon Soreno należy zaliczyć również liczne punkty montażowe. Na samej ramie jest ich aż 13, a dodatkowo na każdym ramieniu widelca są dodatkowe trzy. Pozwala to na montaż dodatkowych akcesoriów i toreb. Model świetnie sprawdzi się więc w trakcie bikepackingowych wypraw, umożliwiając wygodne przewożenie dużej ilości bagażu.
Zaawansowany osprzęt Shimano GRX
Odpowiednią dynamikę jazdy gwarantuje napęd składający się z zaawansowanych komponentów Shimano GRX zaprojektowanych specjalnie z myślą o gravelach. Układ w konfiguracji 2x10 zapewnia szeroki zakres przełożeń dzięki połączeniu korby 46/30T z kasetą o rozpiętości 11-34T. Bez problemu dopasujesz więc pracę układu do swoich potrzeb i warunków terenowych. Zmiana biegów odbywa się błyskawicznie, a łańcuch precyzyjnie przeskakuje na wybrane zębatki.
Mocne hamulce
Szybka jazda wymaga również możliwości błyskawicznego hamowania, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. Dlatego rower R-Raymon Soreno wyposażono w hydrauliczne hamulce tarczowe. Dwutłoczkowe zaciski zapewniają efektywne działanie zarówno w warunkach suchych, jak i podczas jazdy w deszczu, a w połączeniu z tarczami w rozmiarze 160 mm gwarantują wysoką moc hamowania i pewną kontrolę prędkości. Dodatkową zaletę stanowi bardzo dobra modulacja.
Dobra przyczepność na różnych nawierzchniach
Projektanci zadbali, aby rower oferował wysoką dynamikę jazdy i właściwą przyczepność zarówno na asfalcie, jak i na drogach gruntowych. Dlatego na aluminiowe obręcze o klasycznej dla graveli średnicy 28 cali założono opony Continental Terra Trail. Ich bieżnik charakteryzuje się licznymi, niewielkimi, ale gęsto rozłożonymi klockami.
Taka rzeźba pozwala zmniejszyć opory toczenia na drogach utwardzonych, a jednocześnie utrzymać odpowiednią trakcję na bardziej wymagającej nawierzchni.