Cena Kat 10999 zł
Tylko odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym
https://www.giant-bicycles.com/pl/warranty-v2
Zwężana główka ramy, wysokiej klasy komponenty (w tym napęd 1x ze sprzęgłem w tylnej przerzutce), osie przelotowe, wewnętrzne prowadzenie przewodów (w tym od sztycy opuszczanej) oraz zintegrowany protektor rurki łańcuchowej dają początkującym rowerzystom potencjał do rozwoju.
Nowa geometria została zoptymalizowana do jazdy po ścieżkach. Każdy z modeli posiada zwiększony prześwit umożliwiający montaż szerszych opon (do 2.4 cala) dla poprawy trakcji i przyczepności w trudnym terenie.
Całkowicie nowa rama wykonana z aluminium ALUXX posiada nowoczesne kształty oraz niższą wagę dla poprawy wydajności w terenie.
Kolarstwo górskie zaczyna się tutaj. Przeprojektowana rama jest teraz lżejsza i bardziej wytrzymała. Dzięki płynnej pracy amortyzowanego widelca, osi przelotowych i napędowi 1x*, ten aluminiowy hardtail jest wszystkim, co potrzebują osoby stawiające pierwsze kroki w jeździe w terenie.
Stworzone we własnych zakładach produkcyjnych Giant, ten materiał jest o 30 procent sztywniejszy w porównaniu z tradycyjnym aluminium 6061, przy jednoczesnej redukcji masy.
Przewody przerzutki, hamulca oraz sztycy opuszczanej są poprowadzone wewnętrznie przez zintegrowane porty. Pozwoliło to na zmniejszenie wagi oraz uzyskanie schludnego wyglądu ramy.
Rura podsiodłowa o średnicy 30.9mm oraz wewnętrznie poprowadzone przewody pozwalają na łatwy montaż sztycy opuszczanej.
Tylny trójkąt został zaprojektowany by tworzył jedną linię z przodem roweru. Dzięki temu tył roweru uzyskał dodatkową sztywność, przy jednoczesnym zmniejszeniu wagi, co przekłada się na lepszą charakterystykę jazdy.
Rama zostałą zaprojektowana do współpracy z napędami 1x oraz 2x. Dla konfiguracji 2x niezbędne jest użycie przedniej przerzutki działającej w systemie side-swing lub down-swing.
Otwory montażowe na rurkach tylnego trójkąta pozwalają na łatwy montaż bagażników, błotników lub nóżki KSA 18.
Zwężana główka ramy 1 1/8 - 1 1/2 cala zapewnia stabilność, zwłaszcza podczas jazdy w trudnym terenie.
Skorzystaj ze sztywności zapewnionej przez oś przelotową 12x142 połączoną z UDH (Universal Derailleur Hanger - uniwersalnym hakiem przerzutki) oferującym płynną zmianę biegów.
Całkowicie nowy protektor to dopasowany element zapewniający odpowiednie poprowadzeie przewodów, absorbujący moc uderzenia łańcucha i zmniejszający hałas, jednocześnie chroniąc ramę przed uszkodzeniem w trudnym terenie.
wariant: Metallic Blue
rama: aluminium ALUXX taperowana główka (1 1/8" x 1,5") oś 12x142 UDH zintegrowane mocowania nóżki KS18 błotnika i bagażnika post-mount disc
widelec: SXC32-3 RL 100 mm blokada hydrauliczna 15x110 QR aluminiowa taperowana sterówka
kierownica: Giant Connect Trail 31.8 mm aluminium
chwyty: Giant Sole-O
wspornik kierownicy: Giant Sport 7° aluminium
wspornik siodełka: Giant Contact Switch Core dropper manetka XS = 100 skoku / 30.9x350 mm; S = 100 skoku / 30.9x350 mm; M = 120 skoku / 30.9x400 mm; L = 120 skoku / 30.9x400 mm; XL = 120 skoku / 30.9x400 mm
siodełko: Giant ErgoContact Trail
pedały: platformowe
manetki: Shimano CUES SL-6000 1x10
przerzutka tylna: Shimano CUES RD-U6000
hamulce: Tektro HDC M275 hydrauliczne tarcze Tektro [P] 180 mm [T] 160 mm
dźwignie hamulca: Tektro HDC M275
kaseta / wolnobieg: Shimano CUES CS-LG300 11-48
łańcuch: KMC X-11
korba: ProWheel Charm 30T
środek suportu: Feimin FP-B902W BSA kwadrat
obręcze: Giant GX03V 29 ETRTO = 21-622; dwuścienne aluminium
piasty: Giant łożyska stożkowe oś przelotowa [P] 15x110 [T] 12x142 tarcza na sześć śrub aluminium
szprychy: stal nierdzewna [P] 28 / [T] 28
opony: Maxxis Rekon Race 29x2.4" EXO 60TPI
maksymalny rozmiar opony: 2,4"
maksymalna wielkość blatu korby: 32T (korba 1-rz.) 36T (korba 2-rz.)
* - napęd różni się w zależności od modelu, prosimy o uważne czytanie specyfikacji