MERIDA SILEX 4000 Zobacz większe

MERIDA SILEX 4000 MATT BRONZE METAL (GOLD/BLACK) 2025

New product

Ten produkt nie występuje już w magazynie

9 999,00 zł brutto

Jeden z czołowych rowerów gravelowych świata stał się jeszcze lepszy! Z nowa Meridą Silex każda przejażdżka może być przygodą. Rower jest na nią lepiej przygotowana niż wcześniej m.in. dzięki 45-mm oponom i 180-mm tarczom hamulcowym. Silex wciąż ma geometrię inspirowaną MTB, która przekłada się na wielki komfort jazdy. Ma jednak niższą główkę ramy dającą bardziej sportowy wygląd i bardziej płaski kąt główki ramy, który poprawia stabilność przy wysokich prędkościach, a także wtedy, gdy rower jest mocno obładowany. Karbonowa rama łączy niską wagę, wysoką sztywność i wygodę, ma nowe wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port. Pozwala ono wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę. Silex 4000 ma solidny napęd Shimano z przerzutką GRX 400, korbą GRX 600 46-30 i 10-rzędową kasetą 11-36. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy. Świetną kontrolę nawet nad obładowanym rowerem dadzą hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX 400 wyposażone w 180-mm tarcze hamulcowe. Z przodu i z tyłu towarzyszy im Disc Cooler, system chłodzenia, który zapobiega przegrzewaniu się hamulca. Silex 4000 toczy się na solidnych kołach Merida Expert SL II (Tubeless Ready) i jest wyposażony w 12-mm sztywne osie, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Odpowiedni komfort jazdy zapewniają 45-mm opony Maxxis Rambler, w rowerze można zmieścić nawet 47-mm opony (700 x 47C). Wygodę zwiększa także karbonowa sztyca Merida Expert CC. Rama i widelec mają wiele punktów mocowania, które mogą się przydać na wyprawie. Na dolnej rurze znajduje się zintegrowane mocowanie Fidlock do wykorzystania z kompatybilnymi akcesoriami. To rower do szybkich przejażdżek i długich wypraw, do dojazdów do pracy i wytchnienia od niej. Jest Silex, jest przygoda. Przeżyj ją na swój sposób!

  • Nowa udoskonalona wersja lekkiej i sztywnej karbonowej ramy
  • W pełni karbonowy widelec i karbonowa sztyca
  • Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
  • Wiele punktów mocowań, które mogą się przydać na wyprawie
  • Przerzutki Shimano GRX400, korba Shimano GRX600 46-30, 10-rzędowa kaseta Shimano CS-HG50 11-36
  • Koła Merida Expert SL II (Tubeless Ready) i 12-mm sztywne osie
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX400 i 180-mm tarcze hamulcowe
  • Opony Maxxis Rambler 700 x 45C i prześwit dla opon 700 x 47C
  • materiał: karbon
  • maks. rozmiar opony: 700 x 47C
  • standard osi: 100 x 12 / 142 x 12 mm
  • standard suportu: BSA
ROZMIAR RAMY XS, S, M, L, XL
KOLOR MATT BRONZE METAL (GOLD/BLACK)
  • stożkowa (taperowana) rura sterowa
  • materiał: karbon
  • maks. rozmiar przedniej opony: 700 x 47C
KLAMKA HAMULCOWA Shimano GRX400
  • hydrauliczny hamulec tarczowy
  • hydrauliczny hamulec tarczowy
  • 180 mm
  • 180 mm
STERY MERIDA 8158
  • materiał: aluminium
  • 400 mm (XS-S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL)
  • materiał: aluminium
  • średnica: 31,8 mm
  • kąt: -6°
  • 80 mm dla wszystkich rozmiarów
ROZMIAR MOSTKA 80 mm dla wszystkich rozmiarów
CHWYTY KIEROWNICY MERIDA ROAD Expert
PRZERZUTKA TYŁ Shimano GRX400
PRZERZUTKA PRZEDNIA Shimano GRX400
MANETKA TYŁ Shimano GRX400
MANETKA PRZÓD Shimano GRX400
  • średnica: 27,2 mm
  • cofnięcie (setback): 15 mm
  • materiał: karbon
OBEJMA PODSIODŁOWA MERIDA EXPERT
  • V-mount
ŁAŃCUCH KMC X10
  • 11-36 T
  • 10-rzędowa
  • 46-30 T
  • 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M, 175 mm - L/XL
  • piasta przód: 100 x 12 mm
  • 32 otwory na szprychy
  • centerlock
  • piasta tył: 142 x 12 mm
  • 32 otwory na szprychy
  • centerlock
  • szerokość wewn.: 23 mm
  • wysokość: 25 mm
  • materiał: aluminium
  • Tubeless ready
SZPRYCHY Black stainless
OŚ PRZÓD MERIDA EXPERT TR
  • w zestawie wyjmowana dźwignia tylnej osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
  • 700 x 45C
  • zwijana
  • TR
  • EXO
  • 700 x 45C
  • zwijana
  • TR
  • EXO
DĘTKI Lite 48

waga roweru z ramą w rozmiarze M

KOSZYK NA BIDON Fidlock Integrated Base & MERIDA Bottle

No customer reviews for the moment.

Napisz opinię